Ohje: Käyttäjien yhdistäminen ei onnistu?

Tässä ohjeessa käydään läpi ongelmakohdat, jos käyttäjien yhdistäminen ei onnistu.

Mikäli tuplaprofiilien yhdistäminen ei onnistu, tulee tarkistaa profiilien golfvälilehdet. Pelaajan golfvälilehti löytyy CRM-kortilta.


Usein profiilien yhdistäminen ei onnistu, koska molemmissa profiileissa on golfjäsenyys. Järjestelmä ei anna yhdistää profiileja, koska profiilit katsotaan kuuluvan eri henkilöille johtuen kahdesta eri eBirdie-linkityksestä. Tällöin toisen profiilin jäsentiedot ovat joko turhat, tai väärät.


1. Tarkista molemmat profiilit ja vertaa tasoitustietoja eBirideen. Usein "pienempi tasoitus" on oikea. Tämän voi tarvittaessa vielä varmistaa pelaajalta itseltään.

Huom!

Joskus pelaajalla saattaa olla "Muu"-jäsenyys. Tämän voi huoletta poistaa, sitä ei ole oikeasti olemassa liitonkaan päässä. Kyseessä on ainoastaan "haamujäsenyys", joka on taroitettu ajanvarausta varten pelaajille, joilla ei ole jäsenyyttä Suomessa mihinkään kentälle.


2. Kun "oikea" profiili tasoitustietoineen on selvitetty, voidaan väärän profiilin jäsenyys passivoida. Tällöin jäsennumero ei näy jäsenrekisterissä, eikä aiheuta kuluja Golfliiton vuosittaisessa jäsenlaskennassa.


3. Jäsenyyden passivoinnin jälkeen on aika poistaa eBirdie-linkitys "poista jäsenyydet"- kohdasta. Tämän jälkeen käyttäjien yhdistäminen onnistuu normaalisti.

Huom! Jos haluatte poistaa ja vapauttaa turhan jäsennumeron kokonaan, tätä täytyy pyytää suoraan Golfliitolta. WiseGolfin jäsenyyden poistaminen tarkoittaa vain eBirdie-linkityksen poistoa.


Alla on listattuna hyödyllisiä ohjeita, jotka voivat olla avuksi.

Jäsenyyksien korjaaminen golf-välilehdellä

Lue lisää


Ohje - WiseCRM: Käyttäjätunnusten yhdistäminen

Tässä artikkelissa käydään läpi käyttäjien tuplaprofiilien yhdistäminen. Järjestelmään saattaa muodostua tuplaprofiileja, kun asiakas esim. rekisteröityy kahdella eri sähköpostiosoitteella.

Lue lisää