Tiedonkeräystyökalun käyttökohteita golfkentillä

WiseGolf-järjestelmän tiedonkeräystyökalu taipuu moniin eri käyttötarkoituksiin. Sen avulla voi tiedon keräämisen lisäksi vähentää työtä sekä standardoida ja automatisoida menettelytapoja erilaisten asioiden hoitamisessa.

Tiedonkeräystyökalu lyhyesti

Tiedonkeräystyökalu löytyy järjestelmän hallintapuolelta valitsemalla

→ "Markkinointi"

→ "Tiedonkeräys"​​​​​​​

  • Kyselyn voi tehdä milloin vain ja nopeallakin aikataululla.
  • Tiedonkeräyksen vastauslinkkejä voidaan lisätä kotisivuille, uutiskirjeisiin ja niitä voi jakaa myös somessa.
  • Tiedonkeräyksen pystyy upottamaan kotisivuille artikkelin sisään.
  • Tiedonkeräyslomakkeen voi kohdistaa CRM:n tagien avulla tietylle kohderyhmälle ja lähettää sen heille sähköpostimarkkinoinnin kautta.
  • Vastaukset voidaan myös ohjata suoraan vastuuhenkilöille sähköpostilla.

Tarkemmat ohjeet tiedonkeräystyökalun käyttöön löytyvät WiseNetworkin sivuilta.


Esimerkkejä käyttökohteista

  • WiseGolfiin tullaan luomaan valmiita tiedonkeräyksen lomakepohjia, joita asiakaskenttämme voivat halutessaan ottaa käyttöönsä.
  • Lomakkeen saa aktiiviseksi pyytämällä palvelupäälliköltä.
  • Valmiita lomakepohjia pystyy jokainen kenttä muokkaamaan mieleisekseen.

Palautelomakkeet

Tiedonkeräystyökalulla voidaan tehdä erilaisia kyselyitä pelaajien mielipiteistä, toiveista, mitata asiakastyytyväisyyttä sekä kerätä palautteita.

Kalafornian malli:
Tyytyväisyyskysely pron starttiklinikalle


Tarjouspyynnöt

Tiedonkeräyksellä voi hoitaa myynnissä erilaisia tarjouspyyntöjä tai tarvekartoituksia.

Kalafornian malli:
Tarjouspyyntö yhteistyöstä
Kutsukisan järjestäminen
Tyky-päivän järjestäminen


Sopimuspohjat

Tiedonkeräyslomake voi toimia myös sopimuspohjana, jolloin sopimus luodaan lomakkeen täytön yhteydessä ja asiakas saa lomakkeen lähetettyään vastauksena sopimusmuotoisen vahvistuksen sähköpostiinsa samoin kuin asiasta vastaava henkilö ja sopimus tallentuu myös CRM:ään asiakastietoihin

Kalafornian malli:
Sopimus henkilökunnan liikuntaharrastuksen tukemisesta


Lost & Found -ilmoitukset

  • Viestit ohjautuvat caddiemasterille ja /tai kentänhoidolle.
  • Löydetyistä tavaroista ilmoitetaan omistajalle.
  • Tarvittaessa caddiemaster voi nostaa hukatut tavarat näkyville kotisivuille.