WiseGolf - Markkinoinnin ja myynnin työkalut

WiseGolf on WisePlatformin päälle rakennettu toimialaratkaisu. CRM-ohjatut markkinoinnin ja myynnin työkalut nostavat klubin toiminnan uudelle tasolle!

Yyterin uudet kotisivut avattiin 16.3. Klikkaa kuvaa ja tutustu uusiin sivuihin! Kotisivut sisältyvät WiseGolf - klubinhallintajärjestelmään! Lue alta Yyterin saamat asiakaspalautteet:


Hei kaikki!

Tässä meille tähän mennessä saapuneet palautteet nettisivuista.

  • ”Kiitos, kävin tekemässä jäsenhakemuksen ja halusin vain vastata vielä, että on ylivoimaisesti parhaat ja yksinkertaisimmat nettisivut nyt, jotka olen ikinä millään golfkerholla nähnyt” -”Todella hienot” -”
  • Vautsi. Nyt on hienot sivut. Edelliset oli tosi vaikeaselkoiset” -
  • ”Moi! Päivän positiivinen. LÄHES TULKOON HOLARI ! Hyvää työtä”. - ” Todella hienot uudistetut sivut. Kiitos! ”
  • ”Hyvältä näyttävät. iPadissa vielä vähän tekstirivityksissä heittelyä” -
  • ”Kiva että Yytskän sivut oli päivitetty uuteen kuosiin” -
  • ”Yyterin sivujen päivitys on tosi onnistunut”
  • Ja näiden lisäksi vielä suullisia positiivisia palautteita. Kyllä nyt aurinko paistaa!


Keväisin Golfterveisin,

Johanna Uusitalo
palvelupäällikkö
Yyteri Golf


Yyterin sivuille >>


100 % digikattaus + enemmän golf-toimintaan

WiseGolf -projektilla on alusta saakka ollut vahva perusta: viisi vuotta jatkunut yhteistyö Kalafornian kanssa, valmiit WisePlatformin perusratkaisut liiketoimintaan sekä GameBookin Tournament Manager ja Golf GameBook -appi

Näin projekti on edennyt:

  • Jouluukuussa aloitettiin yhteistyö GameBookin kanssa - tuloksena 100% digikattaus golftoimintaan
  • Tammikuussa polkaistiin Yyteri Golfin pilotti käyntiin : CRM-ohjatut kotisivut sekä myynnin, markkinoinnin ja taloushallinnon työkalut tositoimissa: www.yyterigolf.fi
  • Helmikuussa perustimme kehitystyöryhmän arvioimaan golf-ajanvarauksen kehitystä: mukana Ville Tuovinen (PGK), Markus Björlin (YG), Mika Nieminen (HyG) sekä GameBookin ja WiseNetworkin edustajat
  • Nyt maaliskuun lopussa julkaisemme valmistuneen ajanvarauksen version 1.0
  • Ajanvarauksen lisäominaisuudet, caddiemasterin työkalut sekä ajanvarauksen säännöt ovat kehityksessä ja valmistuvat lähiviikkojen aikana.


Ota meihin yhteyttä ja varaa tunnin mittainen Teams -esittely ja näet, mistä golfalalla puhutaan juuri nyt!


Terveisin,

WiseNetwork Oy / WiseGolf
Miikka Timoska
044 3118803

Gert Pärna
041 319 1166


Asiakaskanta järjestykseen tagien avulla

Tehokkaan viestinnän ja myynnin keskiössä on asiakasrekisteri, joka täydentyy jatkuvasti järjestelmän muiden osa-alueiden tuottamalla datalla. Asiakkaan ostot, osallistumiset tapahtumiin, vastaukset palautekyselyihin, ajanvaraukset - kaikki tallentuvat automaattisesti järjestelmän CRM:ään

Klubin ottaessa käyttöön järjestelmän, toteutetaan suunnitelma asiakaskannan segmentointiin ja sitä kautta hyödyntämiseen markkinoinnissa, myynnissä ja jäsenlaskutuksessa.

Segmentointi toteutetaan tagien avulla. Erilaiset kohderyhmät kuten jäsenet, osakkaat, pelioikeuspelaajat, greenfeepelaajat, seniorit ja juniorit jaotellaan siis avainsanojen eli tagien avulla omiksi ryhmikseen.

Annettujen tagien ja roolien avulla muodostetaan automaattisesti päivittyvät postituslistat sekä luku- ja muokkausoikeudet järjestelmän osa-alueisiin.

Segmnetoinit toteutetaan yhdessä klubin henkilöstön kanssa käyttöönoton/koulutuksen yhteydessä.


CRM-ohjatun markkinoinnin ja myynnin voima

Kun kaikki työkalut toimivat aidosti samassa järjestelmässä ja tiedot liikkuvat automaattisesti eri palasten välillä, syntyy monia synergiaetuja, jotka eivät muissa markkinoilta löytyvissä järjestelmissä ole mahdollisia.

  • Kohdennetut tarjoukset ja alennuskoodit valituille kohderyhmille
  • Eri kohderyhmille voidaan määrittää sopimus/etuhinnat ajanvaraukseen ja oheispalveluihin
  • Asiakas voi ostaa jäsenyydet ja pelioikeudet valitsemallaan tavalla: verkkokaupassa, kassalla tai laskulla
    • Jäsensopimukset ja sopimuslaskutus muodostuvat automaattisesti myynnin kanavasta riippumatta
  • Ostettuihin tuotteisiin voidaan liittää lukuoikeuksia
    • Pääsy jäsensivuille tai esimerkiksi pron verkkokursseille
  • Verkkokaupassa tapahtuvaan ajanvaraukseen voidaan helposti liittää oheispalveluita
    • Golfauto, lounaat klubilla
  • Ennakkomyynnin mahdollistava järjestelmä luo turvaa tuleville kausille ja sadepäiville
    • Pelioikeudet kampanjahintaan kuluvan kauden lopulla
    • Greenfee ennakkoon maksettuna edullisempi
  • Yhteistyökumppanien tuotteiden myynti monikauppiastoiminnolla
    • Ravintola- ja proshoptuotteiden myynti varauksen yhteydessä
    • Tilitykset kuukausittain tai heti ostohetkellä maksunvälittäjätunnusten avulla
  • Kattavat yritysmyynnin työkalut: myynnin seuranta, tarjoukset ja sopimusten laskutus
    • Tuotepaketit ja piikin kerryttäminen kassalla - maksu päivän päätteeksi tai laskulla
  • Automatisoitu myyntireskontra pitää raportit ajan tasalla ja poistaa manuaalisen kirjanpitotyön
    • Tuotteet tiliöidään valmiiksi ja data virtaa kirjanpitoon automaattisesti myynnin kanavasta riippumatta.
  • Tuotekohtaiset tilausvahvistukset verkkokauppatuotteille
    • Uuden jäsenen ohjeistukset
    • Pelioikeuksien tietopaketit

Tutustu myös aiempiin uutiskirjeisiimme