WiseGolf - Kehitystyöryhmän 23.1. muistio

WiseGolfin kehitysryhmä kokoontui jälleen tammikuussa Hyvinkään Sveitsissä. Paikalla oli mukavasti 30 henkeä ja etänäkin osallistui 32.

Kimmo Sirainen herättelee yleisöä.

Aamupäivällä kuultiin mielenkiintosia alustuksia

Aamupäivän workshop oli todellinen menestys ja keräsi runsaansti positiivista palautetta. Paikalla ollut asiakas totesi osallistuneensa kokouksiin harvakseltaan, mutta huomasi nyt kuinka valtavan lisäarvon me tuotamme kun saamme ihmiset pysähtymään kiireisen arjen keskellä tärkeiden asioiden äärelle. Workshopissa puhuttiin työkulttuurista, asiakaskokemuksesta, asiakapalautteen hyödyntämisestä ja strategian muuttamisesta brändiksi markkinoinnin voimin. Alustajina näissä toimivat Kimmo Sirainen (Nokia River Golf), Matias Keskikylä (Vierumäki Golf), sekä Taija Viklund & Jami Uuttu (2Up Golf Agency).

Kimmo Sirainen herätteli meitä: olemmeko huoneeseen tullessa valontuojia vai ankeuttajia. Avoin ilmapiiri, positiivinen asenne ja aitous ihmisten kohtaamisessa ovat ensiarvoisen tärkeää. Kun organisaation sisällä nämä toteutuvat, siirtyy se myös asiakaskohtaamisiin. Matias Keskikylä kertoi avoimesti asiakaspalautteen keräämisestä ja sen hyödyntämisestä Vierumäki Golfissa. Haastavia palvelutilanteita ei voi golflalalla välttää ja prosessit on syytä pitää selkeinä ja yksinkertaisina, jotta haluttua laatua voidaan ylläpitää. Palautteen keräämisessä face-to-face palaute on tärkeää ja erilaiset täsmäkyselyt antavat arvokkaampaa palautetta kuin yleisluontoiset kyselyt. Taija Viklund ja Jami Uutto innostivat kuulijoita strategian muuttamisesta brändiksi. Materiaalin 2Up Golfin esityksestä voit ladata tästä.

Kaikki aiheet herättivät vilkasta keskustelua ja samalla syntyi uusia innovatiivisia ajatuksia, kuten Wise-kenttien yhteinen palautekysely ja mysteryshoppausverkosto. Tämä jos mikä on WiseNetworkingia parhaimmillaan!

Matias Keskikylä vauhdissa

Taija ja Jami avaamassa brändin rakentamista

Iltapäivällä WiseGolfin kehitysasiaa

Kehitysryhmän osuus edettiin tutulla kaavalla. Iltapäivässä esiteltiin valmistuneita WiseGolfin kehityksiä sekä saatiin innovatiivisia kehitysideoita ja rakentavaa palautetta. Tämä on meille äärimmäisen tärkeää, että asiakkaat eli tuotteen käyttäjät saadaan osallistettua säännöllisesti jatkuvaan kehitykseen. Saimme myös paljon vertaistukea ja neuvoja WiseGolffin käytöstä, joita on havaittu muilla klubeilla.

Uusista ominaisuuksista lähetämme asiakkaille ohjeistuksia vielä erikseen. Välillä kannattaa muuten käydä katsomassa WisePlatformin valmistuneet kehitykset: Järjestelmäpäivitykset
​​​​​​​

Poimintoja uusimmista kehityksistä

  • Maksetun ajanvarauksen peruuttaminen palautuu ostajalle järjestelmään saldoksi
  • Kertyneen saldon käyttö verkkokaupassa ja kassalla
  • Saldon ostaminen verkkokaupasta
  • Mahdollisuus antaa "porttikielto" -kulkuoikeus joka estää varaamisen kokonaan
  • Sähköposti-ilmoitus tuotteen omistajalle, jos ajanvaraus perutaan (esim. Pro:n kalenteri)


Huom: Saldoon liittyvät ominaisuudet pitää erikseen pyytää käyttöön Wisen asiakastuesta.

TOP 3 äänestys

Seuraavat TOP 3 kehityskohdetta, jotka tehdään valmiiksi maaliskuun kehitysryhmän kokoukseen isompien kehitysten lomassa ovat äänestyksen perusteella:​​​​​​​

  • 9 reikäisten kenttien logiikka / jatkovaraus ja greenfeen hinnan muodotustumien 9r/18r
  • Kommentin siirto lähdön mukana adminin toimesta
  • Autojen varauspituuden mukautuminen 9r varauksiin

Päivä oli täynnä inspiraatiota ja aitoja kohtaamisia - Yhdessä todella olemme enemmän kuin osiemme summa.


Seuraava kehitysryhmä

Pidetään Hyvinkäällä to 13.3. klo 9 alkaen. Kutsu lähetetään erikseen.


Kehitysterveisin,

Miikka Timoska

Ville Tuovinen